Re(2x): Freza - bylo: odolnost LPT

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:07:05 CET 2004

On Thu, 22 Nov 2001, Andy Jancura wrote:

> Trochu Ti to vysvetlim, ako som to myslel.
>
> Som za to, ze ak sa ma nieco urobit dobre, tak je lepsie naozaj si to kupit
> hotove alebo ako polotovar. Dospel som k tomuto nazoru po tom, co som
> presiel X firiem a hladal vsetko co potrebujem. Ked som vsetko zratal, tak
> rozdiel medzi hotovym a skladanym variantom prilis velky nebol. Ale hotovy
> mal parametre o rad lepsie nez skladany a bola na nom zaruka. Takze co
> dodat...

To zni az moc dobre. Ja mam zkusenosti ze i pro nakup hotove veci je treba
mit hodne zkusenosti aby clovek koupil dobre. Na trhu je obvykle spoustu
druhu daneho zbozi a vechny o sobe tvrdi ze jsou to prave. Jenze nanestesti
to byva pravda jen uz casti z nich. A jak clovek nejlip ziska zkusenosti
co je dobre a co ne, nez tim ze si to sam postavi ?

> Ale aj tak si myslim, ze robit aj doma vyznam ma. Pretoze sa clovek vela
> veci nauci.

tak jest...