Rizeni odberu

Wek wek
Středa Březen 17 12:07:03 CET 2004

Dobry den,

nedavno jsem si kupoval VGA kartu s vystupem TV out. Jake bylo me zklamani
kdyz jsem ji pripojil do televize na video vstup.

Na obraze jsou vodorovne bile pruhy, ne ostre ohranicene ale rozplizle a
ruzne se posouvaji. Zkousel jsem vsechno mozne a na nic neprisel. Uz jsem
byl skoro rozhodnut jit kartu reklamovat az mi poradil kamarad.

Staci vytahnout z televize antenu a vse je v poradku. Muze mi to nekdo
vysvetlit.

Jinak objevil jsem dalsi tri lidi kterym to take dela. Kazdy znas ma jinou
televizi a jinou kartu takze problem je asi obecny.

Neumim si vysvetlit cim je to zpusobene.

RadekCX