Rizeni odberu

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:07:03 CET 2004

On Fri, 23 Nov 2001, Wek wrote:

> Som zvedavy, ako urobit "operakmi" zdroj prudu 10-20A sin 50Hz presne
> sfazovany...

Nevidel jste nikdy koncovy stupen audiozesilovace na nekolik set wattu ?
K operaku se dapripojit koncovy stupen.

> Uvedena metoda je snad vhodna LEN na normalne plosaky pri relativne
> malych prudoch, relativne velkych odporoch meranych usekov a
> konstantny jednosmerny prud.

On tam mel koncove stupne na +- 2A a zarizeni bylo urceno pro mereni
na plosnem spoji. Ocekavat vetsi proudove zatizeni na plosnaku asi nema
smysl.

Proc je to podle Vas vhodne jen pro stejnosmerny proud ? Myslite ze
OZ nezvladne kompenzovat do frekvence nekolik desitek Hz ?

A co se tyce tech useku - 1cm vodice o sirce 1mm pri standartni tloustce
35um ma odpor 4.85mOhm a je na nem tedy ubytek pri 1mA 4.85uV . On pouzil
operak snapetovou nesymetrii par mikrovoltu a s velkou teplotni stabilitou.