hw-KOUPE - HDD

Wek wek
Středa Březen 17 12:07:02 CET 2004

Cituji z KTE 11/01, str. 5:
Velmi elegantni reseni vsak mohou poskytnout halogenove reflektory ... 500W
(mensi vykon nema cenu porizovat). S takovouto vybavou lze exponovat desky
200 x 200 mm za "pouhych" 20  minut. Konec citatu.

Vyzkousel jsem ze vzdalenosti asi 400 mm (teplo), jde to, ale vysledky jsou
mnohem horsi, nez pro pouziti UV zdroje. Predpokladem je naprosto cerna
predloha, to znamena jedine film z osvitky. Jakekoli tisky z laserovky a
inkousovky, i nekolikrat prekryte, se prosviti.

Proc nepouzit UV zarivky Osram nebo Philips? DZ 9W stoji ca 300,00 Kc a je
nadosmrti.
--
Rotta

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.292 / Virov? b?ze: 157 - datum vyd?n?: 26.10.2001