PC zdroj - pomoc

Patrik Augustin augustin
Středa Březen 17 12:06:50 CET 2004

Ty varistory sou podle me 331KD07 nebo neco podobnyho.
Ale uz si fakt nevzpomenu kde sem je objednaval

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Ji?i Drozd
Sent: Tuesday, November 27, 2001 4:06 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: PC zdroj - pomoc

  S tim az tak nesouhlasim, za tranzisroty dam asi 60Kc, konkretne
MJE13007 stoji v GM neco kolem 25Kc bez dane. Jen mi jde o ty
varistory, protoze nevim jake tam dat - viz obrazek v puvodnim
mailu...

Dne 26.?listopad?2001, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Asi Te zklamu,
> podle me to nema cenu spravovat. Jenom za tranzistory das tak 120 Kc,
> ostatni soucastky tak zhruba plus minus padesat, a hlavne spustu hodin
> tapani, taky nejaka ta cesta do obchodu se soucastkama. Kdyz to porovnas s
> tim ze nahradni zdroj se da sehnat za tri stovky, tak z toho pokazenyho s
> klidem vymontuju co se mi muze hodit ( krasnej ventilator, stabilizator,
> usmernovac, kondik ) a s ledovym klidem ho hodim do kose .............

Jak poslat rukou psan? text na mail? P?ece faxem Panasonic!
http://www.panasonic.cz/redirect.html

---
P??choz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.293 / Virov? b?ze: 158 - datum vyd?n?: 29.10.2001