AW: baterky v mobilu; modem

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak
Středa Březen 17 12:06:51 CET 2004

Ahoj!

Mozno to bude tym, ze starsie baterky maju sice este dostatocnu kapacitu,
ale ich koncove nap?tie (pri nabiti a vybiti) je nizsie. Pri telefonovani
stupne odber a ak klesne nap?tie pod nastaveny prah, tak mobil ohlasi, ze su
vybite. Zda sa mi, ze o tom bolo pisane na mobil.cz.

Richard Kaliciak

-----Urspr?ngliche Nachricht-----
Von: Martin.Landa@pvt.cz [mailto:Martin.Landa@pvt.cz]
Gesendet am: Dienstag, 27. November 2001 12:34
An: hw-news@list.gin.cz
Betreff: RE: baterky v mobilu; modem

S podobnou zahadnou vadou baterek jsem se uz taky setkal. Baterky jsem
nechal uplne nabit (byli to NIMH 1000mAh)a kdyz na ten mobil nekdo zavolal,
ihned zahlasil ze je vybito a vypl se. Koupil jsem tedy nove NIMH 800mAh a s
temi beha jako novej. Z tech starych baterek jsem si udelal akupak do meho
samokridla a nepodarilo se mi je vybit ani po 4 hodinach letani.