Teplota na slunci

Petr Hrubý petr.hruby
Středa Březen 17 12:06:47 CET 2004

Zdravim,

 nejaky zakon pravi o tom, ze teplo muze pechazet jen jednim smerem a to z
telesa s vyssi teplotou na teleso s nizsi teplotou. Pokud by to fungovalo
opacne v zime bych navezl do kotelny hromadu snehu o teplote -10?C a az by
mi zchladl na 0?K, tak bych ho vymenil za cestvy. :-) A ani bych
nepotreboval tepelne cerpadlo. Tim padem by ropny, plynovy a ja nevim jaky
prumysl zkrachoval a Kuvajtane by na tom byli hur nez Afghanci. :-)

Petr