Menic pro vreteno

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 12:02:50 CET 2004

At 23:40 4.5.2001 +0200, Petr Krc wrote:
>Libor Kavan wrote:

>Takze zrejme synchronni motor s permanentnimi magnety.

Asi jo, mas nejaky napad jak na to ? Uvazuju o pouziti L6506 jako PWM
generatoru rizeneho z procesoru pres DACm ktery bude delat ty sinusovky.
Koncovy stupen - MOSFETY buzene pres IR2104. Je to uplna blbost ?

>Pokud je indukovane napeti 50VAC, mely by byt otacky vetsi nez
>250Hz*60 = 15000ot/min (predpokladam 2 polovy rotor).
>To preci nemuzes vytocit rukou?

To ne, pri toceni rukou jsem vytocil asi necelych 20V, 50V jsem udelal tak,
ze jsem na vystupni hridel namotal provazek a zatahnul jsem - jako kdyz
startujes motorovou pilu ;->
Jinak to vreteno ma v sobe jeste neco na mereni otacek, ale vubec netusim,
jestli je to nejaka infrazavora nebo tachogenerator nebo uplne neco jineho.

S pozdravem           with best regards
                 EZA-TV Vrchlabi
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
    Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
    543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
    Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv