Menic pro vreteno

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 12:02:43 CET 2004

Libor Kavan wrote:
> to napeti bylo v mV a ne V ;-((( Takze 50mV !!!

To uz je lepsi.

> Tak jsem to vreteno castecne rozebral, ale pod tim krytem je akorat chumel
> dratu, ten snimac bude jeste hloubeji a tam se mi zatim moc nechce.

Kolik z toho vede dratu, jak se jevi elektricky (jaky je mezi nimi odpor)?
Teoreticky tam muze byt cokoli od halovych ci opto snimacu az po resolver.

> Draty uz ne, jen trubicky na chlazeni a ovladani klestiny ...
>
> Kazdopadne pokud to pripojim na LMD18245 tak se to vreteno toci v pohode a i
> kdyz ho rukou brzdim nebo uplne zastavim a pak ho pustim, tak se zase bez
> problemu roztoci na spravnou stranu, takze s tou synchronizaci to asi nebude
> az tak horke.

Obavam se ze bude. Pokud tedy nechces stavet prutokovy ohrivac vody,
ktery by se obcas i tocil = synchronni motor s asynchronnim buzenim.

> Pulzni rizeni v kazdem pripade, ale ted se rozhoduji, zda se pokusit
> o ty magic sinewaves (coz se mi libi, ale moc tomu nerozumim) nebo
> jestli pouzit klasickou PWM ...

Tahle otazka je zatim bezpredmetna.

--
Regards