free vzorky

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 12:02:27 CET 2004

zrovna TI je v podpore uplna spicka. Posilaji veskerou literaturu, CDcka,
casopis o novinkach a samozrejme i vzorky. Shanel jsem nejake broucky a
behem 4dnu jsem tu mel DHLkou uhledny balicek z US a hradili vsechno vcetne
cla a dopravy. Jinak jsem bral nejake veci od AnalogDevices a Dallasu a
oboji poslali co jsem potreboval, ale prez lokalni distributory (u dallasu
az po 2 urgenci po mesici).
Ale je fakt, ze se vzdy jednalo o seriozni aplikaci kterou jsem jim strucne
nastinil.
chaos