Ovladani LCD displeje

Bureš Vít BuresV
Středa Březen 17 12:02:27 CET 2004

Asi pred 4 roky v diplomce jsem resil stejny problem.4bit. komunikace me
prisla dost nespolehliva.Obcas to nenabehlo.Tehda jsem to resil tak ze jsem
cast inicializace zopakoval a nejak to behalo.Prislo mi,ze pri zapnuti
"nasumi" do radice jeden pulbajt a pak je cele rozhozene.Po teto zkusenosti
pouzivam zasadne 8bitovou komunikaci.Mejte se Vita

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of pavel
prochazka
Sent: Wednesday, May 16, 2001 6:27 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: Ovladani LCD displeje

Dobry den,

Kdysi davno jsem takovej displae vytahl z nefunkcniho faxu. Minuli tyden
jsem
 ho konecne vyskousel jestli je OK. Porad me svitili vsechny body na prvnim
 radku. (LCD ma 16 znaku a dva radky). At jsem delal co chtel nic. Pak jsem
 udelal test na dokonceni prikazu LCD a vsechno je OK. Prokgam mam pro
PIC16F84
 a komunikace je 4-bitova.

S pozdravem
Pavel Prochazka