spinani

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 12:02:15 CET 2004

> tlacitko
> No ja myslim, ze na to ma spousta BIOSu funkci
> primo v setupu. Je tam neco jako co u delat po znovu
> obnoveni AC, a volby byvaji- nic, predchozi stav, zapnout.
> P.K.

1. BIOS to ma, ale ne kazdy, bohuzel

2. IMHO ATX zdroj se zapina privedenim 5V (mozna pres nejaky R, tak 1K ) na
ridici nohu. Pokud tam je privedeno napeti, bezi, kdyz napeti poklesne,
zdroj se vypne. Proslo to tady kdysi, a podle toho co jsem zpetne nasel:

1 - + 3.3 V
 2 - + 3.3 V
 3 - GND
 4 - + 5 V
 5 - GND
 6 - + 5 V
 7 - GND
 8 - PVR_GOOD (Power Good signal)
 9 - 5V_VR (stand BY +5V)
10 - + 12 V
11 - + 3.3 V
12 - - 12 V
13 - GND
14 - - PVR_ON (Soft ON/OF)
15 - GND
16 - GND
17 - GND
18 - - 5 V
19 - + 5 V
20 - + 5 V

bych asi naporad spojil pin 9 a pin 14 pres ten 1K odpor.

Vena Kovar