reseni - RE: Podavac v HP6L

Zdenek Dvorak alcatel
Středa Březen 17 12:02:15 CET 2004

yo, mam trik, ktery jsem obcihl v autorizovanem HP servisu.
Vezme se tvrda mazaci guma (prodava se kombinovana dvojguma - pulka mekka
bila a pulka tvrda seda) a tou se to normalne pregumuje (kolecka a pripadne
ty packy dole). Pokud trvas na vymene taxe ty kolecka a packy dole daji
koupit jako kit u Tribar Pha, 02-3116232

chaos