PIC and EEPROM

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:02:14 CET 2004

>Mam takovej malej problem s PIC16F84A-20. Nevite nekdo, jestli je nejakej
>rozdil pri zapisu do EEPROM pri hodinovem kmitoctu pod 4Mhz a pri behu nekde
>kolem 18Mhz ? Kdyz spustim ten samej program a bezi to na 4Mhz, je zapis bez
>problemu, ale kdyz to bezi nekde na 18Mhz, tak se vzdy zapise FF. Cteni chodi
>bez problemu, ale se zapisem se mi nepodarilo pohnout. Pro zapis pouzivam
>doporuceny postup z datasheetu.

Doporuceny postup - vcetne spravneho casovani? To bude s velkou pravdepodobnosti ten zadrhel.

Dalsi chytak mohou byt dva pristupy za sebou k temuz portu, kdy se nestaci po prvni instrukci ustalit uroven a ta druha to precte spatne. Na 4MHz je vice casu, takze to funguje, na 18MHz uz nemusi.

Jeste pro kontrolu - pri zapisu odpovida pamet spravne ACK? Mozna to programator ignoroval, pamet dela mrtvyho brouka a program si naivne mysli, ze neco zapsal.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East