IC pro HC11

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:02:14 CET 2004

>Potreboval bych nutne kod pro 68hc11 na obsluhu i2c sbernice v "assembleru"
>(vim ze se to tak nema rikat ale jazyk symbolickych instrukci zni strasne).
>Kdyby to bylo i v C. Budu vam strasne vdecnej protoze termi na odevzdani
>dip. praci se blizi a ja na to zapomel.
>PS. Na internetu jsem to kupodivu nenasel, ale prece to uz nekdo musel delat
>no-ne?

Ja sice nevim, kdy je termin na odevzdani, ale spise nezli nedostatek casu mi to zni jako lachtani nemoc :-) I kdyz to najdete na internetu nebo to nejaka dobra duse posle, jak vite, ze je to spravne? Nebo to v diplomce nikdo nebude kontrolovat? Navic obsluha I2C sbernice se ve vetsine pripadu nemusi implementovat do poslednich podrobnosti, nejcastejsi konfigurace single master (procesor) + slave bez clock stretching (pamet) se vejde na dvacet tricet radku.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East