Re(2x): Problem s ISA kartou

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:02:07 CET 2004

3COMacka sitovka sedi tam, kam ji reknete. Pravda je, ze nejobvyklejsi umisteni je prave 300H, je to takova nelicensovana adresa a tak se o ni pere kde kdo :-)) IRQ 5 je totez...

Nicmene, kdyz se kouknete na porty od 220H do 35FH, vetsinou budou volne (krome 2E8-2EF a 2F8-2FF kde sou seriaky), takze mista je dost a dost.. :-)

Jirka N