MC68HC908MR32

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:02:07 CET 2004

Bych to asi shrnul :-)

Primarni distributori Motoroly v Cechach (na Slovensku asi taky):

www.spoerle.com
www.setron.avnet.com
www.macroweil.cz
www.ebv.com

U nich bude mozne objednavat asi jen vetsi mnozstvi, pro mala mnozstvi existuje distributoru tezko sledovatelne more, takze namatkou:

www.ryston.cz (Praha)
www.betacontrol.cz (Brno)
www.rlx.sk (Slovensko)
http://www.toptip.cz/j.e.m.elektronik/kont.html (neznam QTH)

Dostupnost zatucit nedokazu, zalezi na stavu daneho distributora. Osobni zkusenost mam jen s Rystonama, kde maji obvykle typy soucastek celkem dobre ziskatelne (2 tydny apod.)

Pak je tu jeste jedna sance. Pokud budete mit zajimavy projekt (nespekulujte prosim nad slovem "zajimavy") nebo jen napad, obratte se primo na motorolu (treba na mne ;-))) a je mozne se domluvit na spolupraci. Podminkou vetsinou byva publikovani vysledku prace (tedy publikovatelnost, ne problem, kdo to kde otiskne).

Jiri Naprstek