Ruseni mezi pristroji

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:02:04 CET 2004

Norma to asi nevyresi. Kdyby byla tak prisna jako ma to radio citlivost,
musely by se zakazat vsechny televizory -:)) i pocitacove monitory -:(( a
kdovi co jeste. Ja v panelaku na DV vecer nechytim ani DCF, primo na feritce
prijimace jsou osciloskopem videt hrube obrysy video signalu. Na rozhlasovem
DV pasmu to vrci podle toho, co je zrovna na obrazovce (TV Nova). Siri se to
z STA. Pri tom videa a televize v baraku jsou urcite homologovane. Staci,
aby mel nekdo koax vedeny okolo vychylovacek obrazovky a druhym koncem
prizemeny a je hotovo.
Ve vasem pripade pomuze skutecne dobre stineni a odruseni, i kdyz to norme
vyhovuje i bez nej.
                                                        Andel

> Provozuji v kabine ridice nejaky pristroj, (menic k pocitaci) a ridici si
ztezuji ze jim rusi prijem radia na dlohych vlnach pri poslechu v zahranici.
Mate nekdo zkusenosti, jake normy musi pristoj splnovat z hlediska
kompatibility, a jestli jsou tyto normy k zajisteni dobreho prijmu
dostatecne?
> Nemate nekdo nahodou CSN CISPR 16 ? Myslim ze by mi pomohla, nebo nejakou
jinou normu souvisejici s problematikou.