motherboard Acorp 5VIA3P

"Zíka Aleš, Ing." @regina.gin.cz "Zíka Aleš, Ing."
Středa Březen 17 12:02:03 CET 2004

	Zdravim,

	nemate nekdo dokumentaci k desce Acorp 5VIA3P? Jde mi hlavne o
funkci VSECH jumperu.
	Na webu jsem cosi nasel, ale tam je vzdycky jen nastavení kmitoctu a
napajeni procesoru, ale ja potrebuju i ty ostatni.

	Dostala se ke me tahle deska s procesorem IBM 6X86L PR200+ a nejde u
ni externi cache, kdyz ji v BIOSU zapnu, tak masina po POSTu vytuhne, taxe
chci kouknout, jestli neni treba neco nekde preswitchovat.
	Taky si matne vzpominam, ze jsem kdysi davno nekde cetl, ze nektere
neintelovske procesory se nesnasi s L2 cachi, tak jestli to neni tenhle
pripad, Nevite o tom nekdo neco? (na procesoru je sice napis IBM, ale podle
me to je vlastne Cyrix, ne ??)

	Diky,

			Ales Zika
			Pelhrimov