Koax na 433MHz

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek

Netreba izotopni zaric, staci sfericka vyzarovaci charakteristika, kterou ma v zasade kazda antena i kdyz zabere treba jen maly uhel. To homogenni prostredi.. No, bud budem venku na louce (nad loukou) a mame vicemene homogenni prostredi, nebo budem ve meste, ktere sice homogenni neni, ale utlum prekazkami bude takovy, ze sila signalu bude klesat asi jeste rychleji nez kvadraticky.

Jeste mne napadla jedna otazka, co by radioamater D mam povoleni vysilat s vykonem do 100W, ale nevim (nebijte mne, jestli to vedet mam), jestli se tim mysli vykon, ktery pustim do anteny, nebo EIRP?

Jirka N.