PIC versus Atmel

Rosko Peter Peter.Rosko
Středa Březen 17 12:04:49 CET 2004

Zdravim aj ja,
aj ked to nepisete, predpokladam ze myslite na atmely at89..., skuste sa
vsak pozriet na at90..., sice cena pri lepsich variantach dost prudko
rastie, ale maju aj vyhody : taktiez jednoduche programovanie ako pice /bez
makcena :)/, vykon minimalne porovnatelny s picami atd.,,, mne osobne tam
chyba iba instrukcia nasobenia :(
p.rosko