PIC versus Atmel

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:04:49 CET 2004

>From: Naprstek Jiri-R54332 <Jiri.Naprstek@motorola.com>
>To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
>Subject: RE: PIC versus Atmel
>Date: Fri, 2 Mar 2001 10:10:23 +0100
>
>Zdravicko,
>
>    tak koukam, ze se tu zase rozbiha bitka mezi atmelisty a picarema :-)
>Jsem byvaly atmelista, tak pridam take trosku, ale z jine strany:
>
>Motorola HC08xx... In circutit simulation/debugging, nejmensi 16 nozicek,
>nejvetsi asi 80, volitelne periferky jako keyboard, A/D, timery s PWM, SPI,
>CAN, UART, standardne watchdog na napajeni a na zhrouceni programu, interni
> [...]

Krasne a neuveritelne pekne, len zase cely vagon. Alebo sa to uz zlepsilo, a
ked si vymyslim, napr. HC908GP32 a pozriem napr. na www.spoerle.com a zadam:
HC908, tak sa mi tam objavi nieco Aviable.

Nechcem Vas presviedcat o tom, ze nie ste super. Ste podla mna najlepsi a
fakt je to to najlepsie co moze byt, len vsetko to skonci na jednej krasnej
poznamke napr. na uz vyssie spomenutom www.spoerle.com, s poznamkou
"Avail./Pls Call". Viete, co to znamena?

A.