PIC versus Atmel

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:04:49 CET 2004

>Nechcem Vas presviedcat o tom, ze nie ste super. Ste podla mna najlepsi a
>fakt je to to najlepsie co moze byt, len vsetko to skonci na jednej krasnej
>poznamke napr. na uz vyssie spomenutom www.spoerle.com, s poznamkou
>"Avail./Pls Call". Viete, co to znamena?
>
>A.
>

>:-)) To ze pracuju u motoroly neznamena, ze mam v hlave vytetovano motorola
>:-) Jestli je motorola super, nevim, mozna, mozna ne.

To, ze je to naozaj super, som myslel uplne vazne a bez ironie. Sam som
kedysi davno robil s HC11. A bola to parada.
Len skoncilo to na tom, ze ked som chcel 1ks 68HC811E2, tak chceli za neho
pokial sa dobre pamatam nieco okolo 950,- Sk bez dane. Mozno to je uz
lepsie, neviem. Pred dvoma rokmi som chcel 68HC908GP20, dopadlo to vsetko
tak, ze pri normalnej cene bol odber min. balenie a dodavka xx-tyzdnov. Pri
rychlejsej ceste, cena normalna uz nebola a bol som vcelku prekvapeny ako sa
pred mojimi ocami z 15,- DM stalo asi 800,- Sk. A to bol definitivne koniec.
Mozno bol problem u distributorov na Slovensku. Odvtedy uz len AVR alebo
PIC. Zvlast PIC18 je podla mna jedina konkurencia ku Motorole. A nie len
vlastnostami.

>Nicmene, rad bastlim a tak me otazka sehnani kusoveho mnozstvi palila take
>(firma se na mne v tomto smeru vykasle) i tedy zjistil jsem sobe, ze treba
>u Rystonu do dvou tydnu..

Pred dvoma rokmi to urcite bolo vsetko inak.

A.