EPP

Mikro mikro.shw
Středa Březen 17 12:04:42 CET 2004

Durony)

> Diky za odpoved, to byl presne ten problem, ted uz to chodi. Ja mam
pomerne starou desku Gigabyte s MMX166 CPU a kdyz sem se na to podival
osciloskopem, tak to bylo presne tak.

Taky me to pekne dlouho tyralo. Psal jsi, ze mas pres EPP pipojenyho
XILINXe, programujes ho z PC ?
Respektive konfugurujes ho pres EEPROM, nebo primo z PC ?? Zajimal by me kod
pro paralelni konfiguraci
z PC -> potrebuji relativne casto rekonfigurovat 52xx, zatim to delam
normalne seriove, ale paraleni, pripadne expres mod by byl zajimavesi. Muzes
nejak pomoct ??