Min. delka koaxu

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:04:42 CET 2004

Mno hlavni duvod bude v tom, ze na T konektorech je diky tomu, ze impedance
vstupu sitovky neni nekonecne velika asi pekny impedancni gulas. Kdyz jsou
ty gulase moc blizko za sebou, dela to na siti neplechu. Kdyz spojite dva
compy a jinak nic, da se to udelat skoro cimkoliv na skoro libovolne kratkou
vzdalenost.
Kdyz ovsem mate bezici dlouhy ethernetovy segment, zpusobuji v nem kratke
kousku koaxu dost neplechy. Nejhorsi na tom je, ze to jsou nejhure
odhalitelne chyby, chvili to jde, chvili nejde, napr. kratke soubory po siti
zkopirujete OK, na dlouhych to padne atd. A ted bez specialnich meraku
hledejte....

Jeste ze uz jsme s koaxy skoncili.

								Jakub Serych