CD katalog Infineonu

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 12:04:42 CET 2004

Dobry den,
nemate prosim nekdo CDcko nazvane "Technical product information for
semiconductors" od Infineonu, nebo neznate nekoho, kdo by to mel? Shanim pro
vyuku informace o e-Gold chipsetu pro mobilni telefony (basebandova cast
mobilu). To CDcko stoji 39DM, coz mi na to nikdo neda a navic si nejsem
uplne jisty, jestli jsou tam ty informace uverejnene (staci mi blokova
schemata tech svabu a jejich zakladni charakteristiky, nechci bastlit svuj
vlastni mobil :-))).
Pokud byste mi nekdo mohl a chtel pomoci, zarucuji, ze absolventi nasi skoly
budou zase o chlup chytrejsi :-)))
Na webu infineonu ta informace je k nalezeni, ale ty obrazky jsou zrejme
schvalne zmrsene tak, aby byly zcela necitelne a navic tam nejsou ani pro
vsechny chipy te sady.

			Diky a pekny den

				Jakub Serych