Emulator PIC

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:04:30 CET 2004

Ahoj,

toto mala poznamka z webu:

"Provides non-real-time I/O port emulation for MPLAB-SIM simulator"

Myslim si, ze to cele funguje tak, ze na doske je maly kontroler, ktory
nerobi nic ine, len posiela po seriovej linke do simulatora v PC stav na
portoch. Takto to funguje na Motorole a vzhladom ku cene, si myslim, ze je
to tak isto aj pre PIC.

A.