Shrnuti DPS fotocestou

rotta, spol.s r.o. rotta
Středa Březen 17 12:04:30 CET 2004

1. Vcera jsem vyzkousel expozici PCB halogenovou zarovkou.

Zarovka:     halogenova trubicka 150W
Svitidlo:    Hutermann (korytko) bez celniho skla
Expozice:    15 min za vzdalenosti 250 mm
Predloha:    film z osvitky
Zakryti:     plexi 3 mm
Material:    fotokuprex z GM
Zpracovani:  standardni (louh + chlorid zelezity)

Z toho plyne, ze to jde, ale tok UV zareni je IMHO 10x mensi, nez z 250W UV
reflektoru, ktery standardne pouzivam.

2. Nevite nekdo, kde v CR se da koupit chemikalie s nazvem
natriumpersulfat-Na2S207 (ptal jsem se chemiku a jmenuje se to tak i cesky)
na leptani PCB? O Conradovi a jinych firmach vim.

Dekuji.
--
Rotta