Odposlech GSM ??

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:04:26 CET 2004

Hello Libor,

pátek, 16. března 2001, you wrote:

LK> Slysel jsem, ze predplacene karty maji omezeny pocet autentifikaci a tudiz
LK> je tato metoda vyhledavani Ki znici. Je to pravda ?

Nejen predplacene. Jsou to vsechny karty phase2+. Teoreticky je
maximalni potrebny pocet pokusu pro zjisteni Ki 180000. Karty phase2+
to maji omezeno na 90000 autorizaci od vyrobce.

LK> A pokud se takto zjistene klice zadaji do ASIM emulatoru, da se z toho
LK> normalne telefonovat ?

Pry ano. Zatim jsem to nezkousel. Ale tento tyden by mi mely prijit
tistaky, takze to vyzkousim.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
  http://afilip.kgb.cz