Simulator Atmel

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:04:26 CET 2004

>2. Elnec se Vam na nejake drazdeni nejspis vy........, timhle ho tezko
>nazhavite.

Cela tahle konspirace se jevi ponekud komicka, kdyz uvazime, ze majitel Elnecu je v konferenci prihlasen... :-)

>Kolik lidi, co videli ten muj simulator, si podle Vas koupi ten z ELNECa?

Ja bych jeste polozil otazku - A kolik lidi videlo ten Vas simulator? (Treba podle statistiky pristupu.)

>Ja ho mel a jsem rad, ze ty penize za nej nesly z me kapsy.

Jestli chapu dobre, mate lepsi vyrobek nezli nekdo nabizi komercne, a pritom sam ho prodavat nechcete. Proc? To jste tolik 'za vodou'? :-) Dobra, muzete mit i jine duvody, ale jestli nechcete prodavat vyrobek, muzete zkusit prodat svuj napad, treba Elnecu.

>Rad bych postupne uverejnil jeste nekolik zajimavosti,
>ktere jsou uzitecne pro kazdeho v oboru, a ktere ELNEC prodava za
>nekolikanasobne vyssi ceny.

Oni prodavaji ten svuj 'horsi' vyrobek proste proto, ze lepsi ve sve kategorii na trhu asi neni.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East