modem

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:04:24 CET 2004

Hello Aleš,

pondělí, 19. března 2001, you wrote:

AP> Napadaji me tri moznosti:

AP> 1. koupit si malou pobockovou ustrednu (4,000 Kc, mozna i mene)

Na to staci 2 telefoni rele. Zapojit vinuti rele 1 a rozpinaci
kontakty rele 2 do serie s telefonem 1, a opacne. Tzn. vinuti rele 2 a
kontakty rele 1 do serie s telefonem 2. Zvoni oba, kdyz jeden zvednes,
protekajici proud sepne rele a jeho kontakty odpoji ten druhy telefon.
Ma to tu vyhodu, ze tel. rele ma 600ohmu, takze nijak nekazi parametry
linky na rozdil od elektronicke "inteligentni paralelky", kterou
prodava Telekom.

AP> 2. pouzit modem s odpojovacim relatkem (i Supry ho kdysi mivaly, ted
AP> uz ne - asi setreji)

Nemely ho nikdy. Je to kvuli rezimu Adaptive answer a Silent answer, ktery
tyto modemy umoznuji.

AP> 3. pouzit ATX3 nebo rovnou ATX4 a doby trvani jednotlivych tonu
AP> nastavit pomoci nedokumentovanych SC registru (ne kazda Supra to ovsem
AP> umi). V pripade zajmu poslu popis.

ATSC27=29SC29=37SC31=29SC33=37SC36=59SC38=73SC40=59SC42=73

Bohuzel to tam vydrzi do prvniho resetu - nejde to ulozit do nvram.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic
  http://afilip.kgb.cz
        ICQ:64650313