Napalovacka HP writer 8230e USB

Steve news.steve
Středa Březen 17 12:04:24 CET 2004

Zdravim,

moja osobna skusenost s CD rewriterom Yamaha 4x4x16 SCSI:
napaloval ok, ale len na 2x a 1x, ak to spadlo pri zapise na CDRW nebolo
mozne cdrw vymazat..
software s ktorym bol dodavany (WinOnCD) nebolo mozne chybu najst,
pricinou akejkolvek chyby bol vzdy buffer underrun.. neskor sa mi
podarilo xybu odhalit - track following error a rewriter som
bezproblemov vyreklamoval.. pomohlo :)

S pozdravom,
	Steve