Stabilizator na 3,3 V 1

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 12:04:21 CET 2004

Dobry den,

317 je asi nejlepsi reseni. Stahnul jsem si kotalogovy list a zacal jsem pocitat
 R1 a R2. Ale porat to vychazeli divne hodnoty ( takove odpory v normalizovanych
 radach neexistuji). Nemate nekdo uz spocitane dodnoty R1 a R2, tak aby pomoci
 jumperu mohl ridit vystupni napeti 5V a 3,3V. Nerad bych pouzival trimry/trimr.

Dik

S pozdravem
Pavel Prochazka

 R1 a R2, vztah
> je v katalogovém listu k obvodu. Odpor připojený z 'adj.' na zem rozdělit
 na
> dva seriové a potom 'jumperem' zkratovat jeden z nich (dva odpory v
> serii=5V, jeden odpor a klema=3,3V).........
>
> S pozdravem Pavel Rotter
>
> za NEWTE spol. s r .o.
> Jateční 847
> 415 01 TEPLICE