Prodluzovacka na IR dalkac

Richard Kaliciak richard.kaliciak
Středa Březen 17 12:04:21 CET 2004

Ahoj!

Jednu predlzovacku som uz staval, je to zo spalne do obyvacky. V spalni
je stary televizor naladeny na video a tou predlzovackou prepinam
programy na videu. Dlzka vedenia je asi 12-15 m a ide to cez 8-zilovy
sietovy kabel. Prenos je klasicky TTL. Po tom istom kabli ide aj telefon
(analog). Funguje to bez problemov, akurat pri zapnuti uspornej ziarivky
IR-prijimac reaguje.

Richard Kaliciak