Odposlech GSM ??

Pavel Kriz pavkriz
Středa Březen 17 12:04:14 CET 2004

:-))))))))))))))
Vitejte v informacni spolecnosti :-)
S tim se dneska bohuzel musi pocitat. Ani tak me nestve, ze si nekdo
eviduje korespondenci pulky populace. Koneckoncu me nikdo nenutil
pouzivat mobil nebo internet... Daleko horsi je lidsky faktor. Je prilis
jednoduche se k soukromym informacim dostat. Vim to z vlastni
zkusenosti. Zakon na ochranu osobnosti je dobrej tak akorat na to, aby
tyhle informace nevisely nekde na oficialnim sajtu (ted nemyslim
konkretne ty SMSky). A lidsky faktor z druhe strany - jak rika Jara
Cimrman v teorii o vzniku a funkci jazyka - "...clovek se ani tak
nepotrebuje dorozumet s jinymi; clovek se proste potrebuje vykecat!" -
problem je v tom, ze takovy clovek muze vedet vic nez je zdravo.

S pozdravem Pavel

PS: Moje oblibena kapela 80-tych let je Alphaville. Autori
stejnojmenneho sci-fi (z pocatku kinematografie, ale neme to neni) mozna
netusili, ze to prestane byt tak uplne sci-fi v pomerne dohledne dobe
;-)

--
Pavel Kriz <krizp1@cs.felk.cvut.cz>
http://www.gybon.cz/~pavkriz/crusader