ERS50 - prehrivani

Pavel Kriz pavkriz
Středa Březen 17 12:04:14 CET 2004

Jeste neco na tema - pajecka ERS50:
Po zapnuti mi funguje dobre, ale asi po 5-ti minutach provozu se "jakoby
zvetsi" nastavena teplota. Proste cim je teplejsi (nebo proste dyl
zapnuta) tim reguluje na vyssi teplotu. Postupne musim ubirat na
potenciometru aby mi to regulovalo porad na stejnou teplotu. Tato
"kladna" zpetna vazba ma za nasledek, ze po nejake dobe to prestane
regulovat uplne a topi porad. Kdyz ji pak na delsi dobu vypnu, da se
zase pouzivat.

Nevite cim to je ?

Diky, Pavel

PS: V tomto pripade bych potreboval spis nejaky vystrazny majak nebo
sirenu indikujici, ze je pajka zapnuta ;-) Ale predstavoval bych si
lepsi reseni.

--
Pavel Kriz <krizp1@cs.felk.cvut.cz>
http://www.gybon.cz/~pavkriz/crusader