Re: Váhoměr + ....

Tony Malecky Tony
Středa Březen 17 12:04:08 CET 2004

To by jeden nerekl, co udela za paseku jedna zenska v konferenci... hehe
Ale je teda fakt, slecka ktera programuje jednocipy, to se jen tak nevidi...
Tim spis pokud je ze stejneho mesta jako ja, a to jsem si donedavna myslel,
ze je to tak maly mesto, kde se vsichni co trochu "bastli" do elektroniky
zname... :-)))

> jeste parta Jirky Stichy co delaji vysilacky.. :-))
>  správně by mělo být radiostanice, protože vysílačka je pouze jedna část
:)

Pokud chcete bazirovat na detailech, pak jednou casti radiostanice je
vysilac, nikoli vysilacka... Ovsem take vas nenutim rikat svemu fotaku
fotograficky aparat nebo videu magnetoskop... :-))

Spise bych navrhoval, misto hrani se slovicky, jelikoz jsme z jednoho mesta,
nejakou pomoc. Muzu venovat desku s procesorem v patici 8052, dokonce i s
A/D prevodnikem 10bit, vyvedenymi vystupy na konektor. Pokud by se vam to
chtelo programovat v asm51, da se to na tom kdyz nic jineho tak alespon
odzkouset...

Tony OK1HMA