Pajka a la ERS 50 + kde sehnat rucku

Ing. Peter Mihálik pmihalik_vmt
Středa Březen 17 12:04:08 CET 2004

Skus sa informovat priamo u vyrobcu v Tesle Liptovsky Hradok
www.teslalh.sk

Peter

----- Original Message -----
From: Petr Minář <petr.minar@kleibl.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, March 29, 2001 10:14 AM
Subject: Re: Pajka a la ERS 50 + kde sehnat rucku

> Mam 3ks pajky ERS50, lepe receno 1 ks kompletni ihned k prodeji a zbyle 2
ks nemaji rucku. Tyto pajky jsou jiz pouzite ale plne funkcni a vyzkousene.
Jedinou "vadou na krase" je, ze jsou mirne poskrabany, lezely totiz nekde ve
skladu na hromade. Ty 2 bez rucek bych rad prodal kompletni, ale ma to jeden
hacek, nemuzu sehnat rucku. Muj dvorni dodavatel je ma objednane jiz od
prosince, ale zatim nic. Pokud by nekdo vedel kde je sehnat za slusnou cenu,
tak mi , prosim, dejte vedet. Pokud by nekdo hodne nalehal, tak je prodam i
bez rucky. Nad cenou jsem zatim neuvazoval (ale snad jsme bastliri), kdyztak
se ozvete.

>         S pozdravem
>                                 měřák
>                                 petr.minar@kleibl.cz
>
> P.S. Pro dalsi zajemce: v druhe polovine dubna budu mit ASI dalsi kusy
(pravdepodobne vetsina bez rucek)

displeje, jako byla ERS 50 ? (Toho rozdeleni Ceskoslovenska byla vecna skoda
:-)