komunikace LCD HITACHI 640x400 s okolim ?

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:02:00 CET 2004

Kdysi jsem SAA7110 kupoval u Spoerleho. Byli ochotni dat i jeden kus, ale clovek musel nakoupit pres 10kkc, takze jsem to musel vyfutrovat jeste dalsim HW.. Mozna by to sehnal Jelinek http://www.toptip.cz/j.e.m.elektronik/kont.html ..?

Jirka