komunikace LCD HITACHI 640x400 s okolim ?

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:02:00 CET 2004

No, ve VGA panelech bude asi dost heavy logika, ktera bude umet i scale obrazu a tak, takze polykat pro ni obrazky, digitalizovat je a jinou rychlosti je poustet do toho LCD pro ni nebude problem. Dost mozna na to nekdo dela primo svaba, lec nevim o tom.

LVDS je jenom forma prenosu digitalniho signalu po malo dratech. Je to rychla synchronni seriova linka s dost specifickymi pozadavky na okoli. Koverzni brouky do neceho uzivatelstejsiho ma prave national.

Nicmene kuchnout nejaky inteligentni LCD monitor a vykoukat toho ridiciho svaba by byla zasluzna prace :-)

Jirka N.