Re:Vyfukovacka.

Petr BRANDEJS Petr.DATASOFT
Středa Březen 17 12:01:57 CET 2004

Zdravím,
jako zdroj stlac. vzduchu lze pouzit kompresorek z lednicky bez
jakekoliv regulace. Pak cca 1,5m hadice (ale musí vydrzet tak
10 baru (1MPa, 10 atmosfer) - slouzi zaroven jako jimka. Me zatim
jeste nepraskla tlak. gumova hadicka se zelenym opletenim - popr. omotat kobercovkou - (znamy to prinesl, kdyz rusil skodov-ku - benzinova?).
Ted to nejdulezitejsi - hrot. Ten je ze stareho kapilarniho termostatu napr. z aku. kamen. Jimka je na konci urizla a strcena do hadicky (silne doporucuji 2 hadicove svorky, 1 to neudrzi a pak to strili :-))). Kapilara je ustipla az u termostatu, tak ze mate tak 1 metr tlak. trubicky o prum. cca 1 mm. Ten jsem navinul na prum.
cca 10mm, dovnitr strcil telisko z kanthalu, zalil sádrou a je to proste parada. Ma to celkovy prikon ( privod na telisko, u hrotu spojeno 1/2 cokolady a zpatky ke zdroji primo pres kapilaru) cca 45W. Po zap. cca 1 min nabiha teplota a pak uz to jede. Pokud to neni deska pajena vlnou se zahnutymi vyvody, tak
soucastka vypadne ven vlastni vahou. Prokovy se taky krasne vycisti, vymena IO bez odlupujich se kousku DPS.....
Zatim mi to prodlouzilo zivot minimalne o rok, bo se uz tolik
necilim.
Neco na zaver:
- je dobry si vzit min. bryle, ja mam plexistit, ma to prece jen
  okolo 300 st. a nekdy, zvlast u vetsich kusu pajky, kdyz ji
  trochu "podhlodate", foukne zpet
- obcas sahnout na kompresorek a popr. ho nechat oddechnout, aby
  neukapl
- vyfoukly cin, zvlaste kdyz je na DPS nepaj. maska jde dolu nad-
  herne napr. kartackem na zuby
- po zapajeni nove soucastky "skouknout" desku, obcas tam nejaky
  chloupek cinu zustane (ani ne tak prilepeny na desce jako spis
  na nozickach sousedniho IO)
- odsavacku nezahazovat, ve vyjimecnych pripadech je potreba,
  ale 99,99% se da odfoukat

Preji prijemne odpajeni soucastek.

P.Brandejs
<A href="petr.datasoft@seznam.cz"> <A/>