LCD - kontrast

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:01:53 CET 2004

>Jo, to vim, jen se me nechce delat zaporny napeti, ale o to by neslo, spis
>jak poznam a sezenu displej, kterej ma tu citelnou sirku vetsi? Jak jsou
>delany displeje, co jsou citelny z libovolnyho uhlu?
>..

V katalogovem listu displeje byva i uhel pohledu. Orientacne lze rici, ze displeje STN (Super Twisted Nematic) maji asi dvojnasobny pozorovaci uhel nezli displeje TN (Twisted Nematic), ktere se ostatne sezenou spise jako vyprodejni (nebyl to zrovna tento pripad?).

Displeje se dale delaji s hornim a dolnim pohledem (oznacovane jako 6 a 12 o'clock), dolni pohled je zdaleka nejcastejsi.

J. Hanzal