Soucastka (IC-protector)

Jakub Slajs xslajsj
Středa Březen 17 12:01:53 CET 2004

> Takze je to v serii - 95% poistka.
> Ide o to, ze ak odisla, tak na 90% bude v pase aj ten menic.

No on ji k tomu tak trochu nekdo pomohl. Majitel rumploval
s konektorem k TFT a pritom dostal pecku ;-) A soucasne to
prej zhaslo. Takze pri trose stesti to zbytek menice mohl
prezit - ovsem pouze pokud ta rychla pojistka byla dostatecne
rychla.

> Pred tym, ako to zacnete zhanat, skuste tam dat nejaky rozumny
> odpor na obmedzenie nadprudu, a otestovat, ci sa to rozbehne.

Uz jsem neco nasel na:
   http://www.tsnova.cz/cenik/cenik12.htm

ale Ostrava je bohuzel ponekud z ruky.

S tim odporem by to snad mohlo jit, zkusim to a uvidime (nebo
tam na zkousku vrazim pojistku bezne velikosti). Ja uz vcera mel
nutkani to premostit kouskem dratku, ale pak jsem si rekl ze
se pro jistotu zeptam tady v konfere. Zatim diky za Vase rady.

Jakub S.