Alarm

Aleš Procháska prochaska
Středa Březen 17 12:01:51 CET 2004

Ja mel sice implicitne na mysli venkovni sirenu, ale ona i ta vnitrni
je podle meho nazoru na nic. My je ve firme mame v kazdem patre,
je to strasny pristroj, ale kdyz jsme je omylem zapnuli, stacila
vata do usi a bylo po problemech a dalo se to v klidu povypinat. Od te
doby jsou vyrazene z provozu, tichy poplach je mnohem lepsi.

Ales Prochaska