UV osvit

Masnica Lubomír masnica
Středa Březen 17 12:01:49 CET 2004

normalni svetlo- žarovka - denní v místnosti  nevadi
slunecne obsahuje složku UV to by bylo za nekolik hodin osviceno
z praxe - rozbaluji desky az pred pouzitim, a pokud hned neexponuji tak je
aspon prikryju
nestalo se mi nikdy ze desky byli osvicene mimo UV lampu. pouzivam horske
slunce
na vzdalenost 30 cm 5 minut. Predtím necham rozhavit UV lampu cca 3 minuty.