Umrela folie

snasel.zdenek snasel.zdenek
Středa Březen 17 12:01:48 CET 2004

Zdravim.
Nema nekdo tuseni kde se da koupit dotykova folie VERSATOUCH Valencia.

Je to na jednom pocitaci prilepene na skle nad obrazovkou a evidentne tomu
prestal fungovat jeden privod. Ma to ctyri vyvody mezi kteryma si to meri
odpor (mozna i kapacitu) . Dal jsem tam folii z jineho zdraveho kusu a tam
ten vyvod vykazuje odpor i kapacitu podle toho zda se folie stiskne ci ne.
Zahada je i to ze kdyz jsem ji po ceste napichnul jemnym hrotem do cesticky
tak cesticka vede.
Zrada je nekde mezi samotnou folii a prechodem na vodivou plosku :-((((( Coz
nechapu.
A nebo me nefunguje prst. :-)))))
Vuci ostatnim privodum 0 ohmu a kapacita nic.
Ma nekdo zkusenosti s timto fajn zarizenim ???
Moc dekuji za kazde nasmerovani.
Zdenek

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.