Dolby Digital Audio Decoder - dotaz na cip

Ondrej Kvapil xkonference
Středa Březen 17 12:01:48 CET 2004

S tim IO bych to videl kriticky

vem te si, ze by jste musel mit dekoder, pak 5krat zesilovac tak od 80W aby
to za neco stalo, pak nastaveni a vypocet vzdalenosti a korekci ( to vse
zajistuje uP).
Do toho bych asi nesel ( Cena za kterou si poridite kvalitni AV-Receiver si
videlate dvakrat za dobu co budete neco bastlit a stejne to porad nebude
ono). Pokud se nenudite nebo nejste totalni fanda do bastleni.
jeste me tak napada.
mate jeste moznost
1. pokud to potrebujete s PC -> kupte nejakou zvukovku s dekoderm
2. pokud DVD prehravace tak si kupte kterej ma v sobe dekoder DD a DTS

mno a potom vam staci zesilovac 5* XXX W a 5 reproduktoru (+aktivni
Subwofer).
taky jedno s reseni

A ohledne AV receiveru od firmy S**Y tak si asi koupil STR-DB830  nebo novej
840. Tak, ze to dela takovou paseku se ani nedivim, protoze to jsou
receivery pro komercni prodej (kdo potrebuje nejakejch 26 DSP). Ten bych si
v zivote nekoupil. Mam  ONKYO TX-DS575X (stal 19900,-) a jsem s nim s
nadmirou spokojenej. Mam ho zapojenej i na PC a bez problemu.

Mej te se Ondra