mereni spotreby paliva /nafty/

Lubor Otta butan
Středa Březen 17 12:01:38 CET 2004

No amatersky je to asi nerealne, naftova auta maji zpetne vedeni nafty z cerpadla do nadrze.
1)Muzete tu vratku propojit s privodem a s nadrzi to spojit jedinou trubkou. Tam dat jednoduche vrtulkove cerpadlo. Jenze vratka palivo v nadrzi trochu micha, a to je pro provoz auta prospesne. Zasvecenci (automechnici) pred touto upravou varuji, rikaji ze se nakonec ucpou trysky.
2)pouzit profi diferencialni prutokomer, videl jsem jeden s rotacnimi pisty. Je to cosi jako zubove cerpadlo, ale jsou tam dve "zubate osmicky" ktere se otaceji a zapadaji pritom tesne do sebe. cena 10000Kc:-(