rusicka

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 12:01:38 CET 2004

> Dokazal by mi niekto poradit, ako by som odrusil odpocuvacie zariadenie
> ktore nam pred tyzdnom namontovalo sefstvo do kancelarii ?
> Malo by to byt take male vysielacie plostice, ktore vysielaju na mne
> neznamej frekvencii.

Pokud vis kde to je a je jiste, ze je to opravdu odposlech zalozeny
na VF vysilaci, postav si nejprve jednoduchy indikator VF signalu
(antenka, dioda, tlumivka (nebo dve), kondik a mikroampermetr),
to abys mohl overit uspesnost zasahu...

Kdyz jsi vyzkousel funkcnos indikatoru, lze prikrocit k destrukci
odposlechu:

Vyrob plochou nebo prstencovou civku s cca 20 zavity dratu 1 mm,
jejiz prumer je o neco vetsi, nez rozmery zarizeni (Pokud se nemuzes
dostat do bezprostredni blizkosti, musi byt alespon takovy, jako
vzdalenost).
Vezmi 2 kondiky 470 uF na 400V v provedeni do spinaneho zdroje, zapoj
do serie a udelej k min zdvojovac pro nabijeni ze site. Nyni staci vybit
pres tyristor pro 50-100A (bude prochazet az nekolik kA, ale tyristory
maji az 20nasobnou pulsni pretizitelnost) do civky.

Pouziti tyristoru doporucuji ze dvou duvodu: Jednak se tim snizi ztraty
energie, ktere mohou byt pri sepnuti beznymi kontakty az 95% a jednak
to neudela hlasitou ranu a smrad.

Po provedeni se presvedcit drive popsanym merakem o uspesnosti
a potom se tvarit, jako ze se nic nestalo...

H.