Chytry vysavac BYLO: Roboti

Sanek, Martin HCZ martin.sanek
Středa Březen 17 12:11:10 CET 2004

Ahoj,
no strasne rad bych vedel neco blizsiho, ale momentalne mam doma jenom rozvod
ve zdi :-)) bez vysavace. Ten se da koupit kdykoliv a od kohokoliv.(predelavam ten svuj
domecek)
Jinak co jsem rozumel tak to pracuje ciste na optickem principu. Na jedne strane
zdroj svetla (laser asi ne spis nejaka zarovka) a na druhe prijimac. Cele je to napajene
9V baterkou a tvari se to jako autonomni jednotka. Na kvalitu vysani se mne neptej,
protoze za to chteji asi 5000(jenom za ten nastavec). Nicmene
predstavuju si, ze tam bude nejaky operak a vystup bude na LEDky.Nic sloziteho.
Pokud by byl velky zajem, muzu se nato zeptat primo toho dodavatele. Ovsem
nedelam si nejake iluze ze by o tom neco moc vedeli. Pracujou tam spis instalateri
a pro ne je to black box.

Martin

p.s.
neda mi to abych nedelal trochu reklamy protoze ty centralni vysavace jsou
opravdu dobry.Jenom kdyz clovek uvazi, ze vsechen ten prach co je vcucnuty
do trubice jde nekam mimo barak.....
p.s.s
ta cena neni az zase tak vysoka.